Stoltheten

Når du ikke får gjort de små ting
Du gjerne vil ha gjort
Du må få gjort for ikke å må gjøre mer
Fordi du ikke fikk gjort de små ting

lørdag, februar 18, 2006

Det er så uoverkommelig mye interessant ute på verdensveven. Jeg har vanskelig for å holde konsentrasjonen oppe i mer en 5 minutter på hver side jeg klikker meg inn på (når jeg driver å surfer i håp om å komme over noe som skal gi meg noe jeg lenge har lett etter, som jeg ikke vet hva er...) I dag, når jeg egentlig skulle vært å vasket trappen kom jeg tilfeldigvis over denne pathos of distance bloggen, og leste det meste som står der. Det er skrevet av en ung kvinne. Ikke det beste og mest opplysende jeg har lest, og jeg kan ikke si at hennes tekster har forandret meg. Det var vel heller en hunger etter å få et innblikk i hvordan livet til en i et annet land fortoner seg. Eller... Nei, jeg tror grunnen til at jeg leste denne siden var at det var en link som omtalte Donnie Darko.