Stoltheten

Når du ikke får gjort de små ting
Du gjerne vil ha gjort
Du må få gjort for ikke å må gjøre mer
Fordi du ikke fikk gjort de små ting

fredag, februar 17, 2006


Nettene er lange når man sover. Jeg sover ikke mye for tiden. Kommer meg ikke i seng før 2. Kaldt. Indre uro som gjør at jeg sover dårlig, med den følge at jeg blir selvopptatt og lettere irritabel.

Hva kan man gjøre...

Jeg blir forelder innen en måned, og jeg har ikke tatt eksamen i å være forelder. Sånn er livet, når man kommer litt i siget.

Ellers er det litt for mange kummelokk som er der ute. Du er sikkert et kummelokk du med, sånn en gang i blant. Dritt lei. Denne Habanera er dritt lei dumminger. Kan vi ikke bare prøve å lytte til de vi omgås, så går resten litt lettere?

Dritt lei av å omgås mennesker som er for opptatt av å prøve å lytte til at de evner å lytte (les: dialog).